Продавець Интернет-магазин одежды «Одежда Оптом в Украине» розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
613 відгуків
Джинсы,брюки мужские высокого качества  Посмотреть

Поширені питання

Чи можу я під'їхати до вас і забрати товар самостійно?

Так це без проблем можна зробити якщо ви знаходитесь в місті Одесі.
Наша адреса: 7км Овідіопольської дороги, вул. Базова 17.
Перед тим як їхати до нас,будь ласка ОБОВ'ЯЗКОВО ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ завчасно.

Можна приїхати до вас в п'ятницю і забрати своє замовлення?

Самовивіз товару можливий в будь-який день окрім п'ятниці.
У графіку роботи нашого інтернет-магазину зазначено, що п'ятниця у нас вихідний, але в цей день ми лише приймаємо замовлення на сайті, заявки за телефонами та електронною поштою.
Приїхати до нас і забрати своє замовлення самостійно ви можете в будь-який інший день крім п'ятниці з 06.00 до 14.00

Який мінімальний замовлення у вашому магазині?

Мінімальне замовлення в нашому інтернет-магазині складає від однієї ростовки/упаковки.

Як купити?

Додайте сподобалася товар у кошик та оформіть замовлення, виберіть зручний варіант доставки та оплати, вкажіть адресу та телефон, щоб ми могли з Вами оперативно зв'язатися. Зробити замовлення через сайт Ви можете цілодобово.

При виникненні питань ви завжди можете звернутися за вказаними на нашому сайті контактів(телефони,e-mail), і залишити свої питання або уточнити наявність потрібної кількості товарів.

Після замовлення з Вами зв'яжеться наш менеджер, відповість на ваші запитання та узгодить день, час та спосіб доставки.

Можно ли вернуть или обменять товар, купленный в вашем интернет-магазине?

Вы можете вернуть или обменять товар, купленный в нашем интернет‐магазине:

1.    Если Вы обнаружили фабричный брак. Возврат или обмен выполняется в течение 7 дней с момента покупки.

Условия возврата товара:

  • Товар не должен иметь следов эксплуатации, на нём не должно быть механических повреждений,следов носки.
  • Должна быть полностью соблюдена фабричная упаковка,комплектность ростовки/упаковки.

Як це зробити?

Зателефонувати за телефонами вказаними на сайті або написати повідомлення на електронну пошту: denis_tel@ukr.net з темою листа «Повернення», вказати інформацію про повернення, причину, свій телефон, ім'я і з Вами зв'яжеться наш менеджер для оформлення повернення.